Dari 66kg, kini hanya 58kg.. | A Sweet Life To Remember


MY POPULAR POSTS THIS MONTH

25 July 2012

Dari 66kg, kini hanya 58kg..

Puan Wan Nazrina Zainal Abidin
30 tahun

Seperti kebanyakan wanita, saya berputus asa dan merasa rendah diri dengan bentuk badan yang kurang menarik selepas melahirkan anak malah saya kelihatan lebih berumur dari usia sebenar. Saya merasa tercabar apabila rakan-rakan, saudara-mara terutama suami menegur mengenai perubahan bentuk badan. Sebaik sahaja kembali dari Amerika Syarikat, saya berazam untuk melakukan apa sahaja untuk mengembalikan bentuk badan. Masalah saya selesai apabila saya diperkenalkan kepada pakaian pembentukan badan berjenama Premium Beautiful.

Setelah mencuba selama 5 bulan, tubuh badan saya yang kurang menarik telah mula terbentuk semula seperti zaman remaja dahulu. Daripada berat 66kg, kini berat badan saya hanya 58kg sahaja, Yang paling membanggakan ialah suami telah memuji bentuk badan saya sekarang dan ini mengeratkan hubungan antara suami isteri dalam menempuh alam berumahtangga. Selain memiliki bentuk badan lebih menarik, saya kini berasa lebih cergas, sihat dan berkeyakinan kerana penyakit yang dihidapi seperti lelah, migrain, gastrik, tonsil dan sengal-sengal sendi semakin berkurangan dan mulai sembuh.

Dari pengalaman saya, untuk memiliki bentuk tubuh yang menarik dan kesihatan fizikal berpanjangan merupakan aset yang paling berharga dan tidak ternilai jika dibandingkan dengan wang ringgit.


Call/sms/viber/whatsupp
017-3300036
or
email to
babyalanis2800@yahoo.com

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...