Deep Facial..Ohhh.... | A Sweet Life To Remember


MY POPULAR POSTS THIS MONTH

29 June 2012

Deep Facial..Ohhh....

Hari ni tak sempat langsung nak berbelog..nak buka facebook pun tak sempat...pepagi lagi dah keluar umah uruskan apa yang patut..bayar bil-bil...yang utama sekali, hari ini ada appoinment facial kat Mayfair. Bila ntah nak habis pakej facial kat situ..berkurun dah rasa..huhuhu..tapi best buat deep facial kat situ...sebulan sekali must go..seminggu sekali buat mini facial kat rumah je...

Dah 1 bulan lebih tak pergi buat facial. Dalam hati mesti teruk giler muka..tang picit-picit tu la yang tak tahan..mesti muka bertompok merah kesan daripada picit2 tu..tapi kulit licin beb...hee....macam biasa...masuk je mayfair, amoy-amoy kat situ pon tegur.."haiya erny...u suda lama tarak datang lor...mana pegi?"..LOL....normally, baru je start facial, mesti amoy yang buat facial tu pun tegur..."muka u byk blackhead.. nanti mesti tambah produk itu ini...blablabla..."..ni la yang rasa malas nak pergi deep facial kat mayfair..dok promote je kijoan..kalu cakap tak ada duit, siap suruh bayar kali tu..hohoho..tapi kali ni amoy tu cakap,"erny, u punya kulit muka sudah ok sikit..dah kurang balckhead, jerawat sana sini dah tak ada..."..berbunga kembang lor..hahaha...padahal dah dekat 2 bulan tak pergi facial..mini facial pon asyik skip. sibuk sangat kebelakangan ni.. terus teringat yang i sekarang pakai cosmoderm...hee...i got positive result by using this product..i loke..!! 

After 2 hours siap facial, terus bergegas ke guardian berdekatan.. beli cosmoderm tea tree series seperti yang dicadangkan oleh ima zara..


Tea Tree Series..

Tea Tree Oil Facial Cleanser
Provides gentle deep cleansing for the skin to remove oil, grime, unclog pores and control skin oiliness. Cosmoderm Tea Tree Oil multi-benefit properties provide antiseptic function, an effective bactericide for acne or inflamed acne skin. Non-comodogenic and hypo-allergenic.


Tea Tree Oil Clarifying Toning Lotion
Toner tanpa minyak menanggalkan sel-sel permukaan yang mati dengan lembut supaya kulit lebih halus dan licin. Membersihkan dan menghaluskan liang-liang roma supaya pengeluaran minyak menjadi normal. menulenkan kulit untuk mengekalkan kecerahan warna kulit dan kelihatan lebih sihat. Mengurangkan dan mengimbangi kulit yang berlebihan minyak. Mengandungi minyak tea tree yang terkenal dengan ciri-ciri semulajadinya.


Tea Tree Oil Day & Night Moisturiser
Pelembab yang bebas dari minyak sesuai untuk kulit sensitif. Penggunaan kerap akan meningkatkan penjanaan semula sel dan memberi perlindungan kepada kulit dengan ciri-ciri semulajadi minyak tea tree. Minyak berlebihan akan diselaraskan untuk membaiki corak warna dan struktur kulit. Isi kandungan aktif yang semulajadi meningkatkan kesan pertumbuhan sel-sel epidermal, meningkatkan biosintesis kolagen dan membekalkan tindakan pelembapan atas kulit untuk melembutkan dan melicinkan kulit. Mengandungi SPF 15 untuk perlindungan dari pancaran UV.


I beli 3 item tu, then dpt lagi free Vitamin E Facial Cleansing Foam..


Yang ni FREE..!!


Ni la semua yang i dapat...wee...can't wait to see the result..!!


For details:
Call / sms / viber / whatsupp
017-3300036
or
email
babyalanis2800@yahoo.com

2 comments:

Miroro said... Reply To This Comment

how was the result? sy pun nk bli cosmoderm tp ngah survey dlu testimoni. hope sudi share :)

Ernyfaznie said... Reply To This Comment

@Miroro sekarang i dah xpakai cosmoderm since xdapat nak hilangkan blackhead.huhuhu..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...