ZARRAZ PARAMEDICAL | A Sweet Life To Remember


MY POPULAR POSTS THIS MONTH

30 August 2012

ZARRAZ PARAMEDICAL

Salam semua.. sekarang saya perkenalkan produk penjagaan wajah yang telah saya janji untuk dikongsi bersama anda semua..

Sebagai pengenalan dari saya, setiap pembelian produk zarraz melalui saya (direct sms me at 017-3300036) mulai hari ini (30 Ogos 2012) hingga akhir bulan September akan mendapat 1 mask bernilai RM20 dan PERCUMA kos penghantaran untuk semenanjung malaysia..!! untuk Sabah & sarawak hanya tambah RM10 sahaja..Semua penghantaran menggunakan Pos Laju..!! Call or SMS me utk mengetahui jenis produk zarraz yang sesuai dengan kulit anda..!!

ZARRAZ PARAMEDICAL

Zarraz paramedical merupakan satu produk skin care dalam bentuk rawatan dan pencegahan semua masalah kulit serta menambah kecantikan dan seri wajah. Produk-produk zarraz paramedical ini sangat istimewa sekali kerana ia diperbuat daripada teknologi nano yang menghasilkan molekul-molekul bersaiz nano. Ia sangat mudah meresap ke dalam kulit kerana zarah-zarahnya yang bersaiz nano adalah sangat halus.

Berdaftar dan diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia, disahkan HALAL oleh JAKIM, mendapat pengesahan dan pengiktirafan Amalan Pengilang Baik (Good Manufacturing Praktis) & dikilangkan sepenuhnya di Malaysia (buatan Malaysia).

Zarraz paramedical terdiri daripada 2 jenis set iaitu set ADVANCED BIO RADIANT dan ADVANCED BIO RENEWAL. Setiap set bernilai RM200 sahaja...


SET ADVANCED BIO RADIANT
Adalah untuk mengekalkan tahap kesihatan kulit secara semulajadi. Ia lebih kepada anti penuaan. Menghilangkan kedutan dan menganjalkan. Tampak muda sentiasa. Sesuai untuk kulit matang, normal, kering dan kombinasi. 

Cara-cara penggunaan :
waktu siang:
gunakan>> Firming Cleanser , Refreshing Hydrating Lotion dan Sun Protection SPF 50 
waktu malam:
gunakan>> Firming Cleanser, Refreshing Hydrating Lotion dan Stem Cell Serum (jadikan sbgai night cream)

Firming Cleanser - basuh muka dengan air biasa. Sapukan cleanser di 5 titik point muka. Sapu rata dan biarkan selama 20 saat. Setelah rasa berangin, ambil air setitik dua dan gosok membulat ke atas. Bilas. Boleh digunakan sehari 2 ke 3 kali. Tak akan mengeringkan muka. Kulit akan bertambah cerah bersih. 

Refreshing Hydrating Lotion - letak toner pada tapak tangan dan dap dap pada satu muka. 

Sun Protection SPF 50 - krim siang yang mampu mencerahkan tanpa rasa berminyak. Sapu pada satu wajah. Lebihkan pada kawasan bermasalah iaitu jeragat, dark eye ring, eye beg, parut, eczema, sensitif atau tempat celahan sulit. Boleh digunakan 2 ke 3 kali sehari. Pemakaian kerap akan memberi lebih kesan glowing yang cepat. 

Jika untuk penjagaan malam, guna semula cleanser dan Refreshing Hydrating Lotion .. Kemudian barulah guna : - 

Stem Cell Serum - sapu pada satu muka. Lebihkan pada bahagian kedutan dan garis halus. Anda digalakkan untuk membuat urutan firm. Kulit akan tegang. Gunalah tanpa was-was!! 



SET ADVANCED BIO RENEWAL
Adalah untuk memperbaharui sel kulit. Membunuh sel yang berpenyakit dan sel kanser. Secara semulajadi sel baru akan cepat terhasil. Sesuai untuk kulit yang berminyak, sensitif, kulit gabungan yang mempunyai jerawat- jerawat kecil.
Cara-cara penggunaan :
waktu siang:
gunakan>> Firming Cleanser , Essence Sebum Gel dan Sun Protection SPF 50 waktu malam:
gunakan>> Firming Cleanser , Essence Sebum Gel dan Essence Night Cream ..

Firming Cleanser - basuh muka dengan air biasa. Sapukan cleanser di 5 titik point muka. Sapu rata dan lebihkan pada tempat bermasalah seperti jerawat. Biarkan selama 2 ke 5 minit. Setelah rasa berangin, ambil air setitik dua dan gosok membulat ke atas. Bilas. Boleh digunakan sehari 2 ke 3 kali. Masalah kulit akan dapat diatasi

Essence Sebum Gel - sapu pada kawasan berminyak/jerawat/liang roma terbuka. Gunalah setiap kali lepas mencuci. Kesan permulaan hanya 1 ke 2 hari mungkin: gatal (bagi yang resdung) @ pernah guna bahan kimia, pedih (banyak sel mati). Ini kesan penyembuhan. Untuk bunuh bakteria. Kemudian anda akan rasa gian. Rasa nak selalu guna sebab makin lama rasa sedap, segar. Semua masalah akan dibuang tanpa pengelupasan. Gunakan tanpa
was-was!

Sun Protection SPF 50 - krim siang yang mampu mencerahkan tanpa rasa berminyak. Sapu pada satu wajah. Lebihkan pada kawasan bermasalah iaitu jeragat, dark eye ring, eye beg, parut, eczema, sensitif, jerawat atau tempat celahan hitam yang sulit. Boleh digunakan 2 ke 3 kali sehari. Pemakaian kerap akan lebih memberi kesan. Jerawat kecut, parut hilang dan glowing yang cepat.

Jika untuk penjagaan malam, guna semula cleanser dan sebum. Kemudian barulah guna : -

Essence Night Cream - sapu pada satu muka. Ini bertujuan mengawal keluaran minyak berlebihan dan juga akan melembapkan kulit bagi kulit kering



Call/sms/viber/whatsupp
017-3300036
or
email to
babyalanis2800@yahoo.com

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...