Eratkan Hubungan Dengan Premium Beautiful | A Sweet Life To Remember


MY POPULAR POSTS THIS MONTH

23 February 2012

Eratkan Hubungan Dengan Premium Beautiful

Kawan-kawan..

Saya ingin berkongsi tentang hubungan suami isteri yg menjadi bertambah erat dgn premium beautiful..

Kita sebagai wanita, seharusnya menjaga & menitik beratkan hal2 yg mcm nih..bkn main2, tp it's a fact actually..

Lelaki...selain kita jaga makan & pakai mereka, tak semestinya semestinya cukup bagi mereka...dimulut kat 'ok je yang..'..dlm hati, tiada siapa yg tahu..

This is my own testimonial..
Hujung thn 2010, saya selamat melahirkan Muhammad Qaiser Amsyar bin Shamsul Tuah..
Berat baby 3.05kg..berat saya pulak 88kg..bayangkan la..sblm tu 58 kg je..sblm hamil kali kedua..huhuhu...Asyik kene perli je dgn mak i..hee...


Sesi pantang berpantang pon berlangsung dgn bantuan ibu saya sendiri & beberapa org maid ibu saya..(thx a lot tu bibik Misiah, bibik As, bibik Misnah & Ema)..


Masa tu korset premium beautiful i yg sblm ni mmg xmuat langsung la..ye la masa beli tu berat 58kg..so bibik2 ni pakaikan saya bengkung yg 5 meter tuh..lilit2...mmg la best tp jadi besar kat pinggang..ihik..5 meter tu lilit...
~Masa dlm pantang..gemok kan i..hee..~


After 50 days confinement, saya balik rumah sendiri...alhamdulillah..amsyar membesar dgn sihat dgn susu ibu shj..
Org kata bila ada anak mmg tak cukup tido..yes..that's right..tp xde la teruk sgt sbb amsyar jenis menyusu pukul 1pg, then pukul 6pg baru dia merengek nak susu...lena la si ibu ni tido..ihik...
~3 months~


Org kata pantang bkn saje luaran (40 hari).nak jaga dalaman jugak kan..so berpantang la 100 hari..husband i ok je..


After 100 days, saya masih belum selesa sepenuhnya..ini menyebabkan saya menjadi takut utk 'bersama' dgn suami..jln pon slow je lg..mcm masih dlm pantang...keputihan xyah ckp la..mmg byk & dekat bahagian sulit pon agak tidak selesa...perut juga terasa masih ada sakit walhal masa dlm pantang bidan ckp rahim sudah kecut sepenuhnya & dah pon ditindih..Badan xyah cakap la..husband suka abik gambar..selalu suruh dia abik gambar paras pinggang je..tak byk le gambar sbb malu tgk gambar diri sendiri..
~saje abik gambar senget..pastu tutup perot dgn amsyar...~


Mula la saya tgk blk korset premium beautiful saya..dah merasa pakai, so kali ni terasa nak pakai lagi utk keselesaan saya..tp apa kan daya..masih belum muat sepenuhnya..hohoho...


Saya mula bertanya tentang premium beautiful dgn my BFF lama, pn Izzati..memandangkan agent lama yg saya beli korset premium beautiful dahulu tidak dpt dihubungi..sebab main beli je masa tuh..


Akhirnya saya mendapat 1 set lagi korset premium beautiful yg baru..alhamdulillah...gembira sgt..


Memang amazing bila saya sarungkan je korset premium beautiful, bentuk badan mula nampak, shape terus ada, breast jadi mcm push up gitu..ihik..& buat pertama kalinya selepas bersalin mendapat pujian dari suami.."haa...baru la cantek..nampak shape..."..hee....terus dia ajak keluar g jusco..hahaha....


Berat badan saya juga sedikit menurun..xper..slow2 lagi bagus kan...yg penting shape ada & inch berkurangan...


Saya mendapat kembali keselesaan saya..tiada lg masalah keputihan, tiada lagi rasa sakit di perot...rasa lebih yakin..yg penting, suami memuji bila bersama...


Seronok sgt bila badan terjaga..
~Terkini...~



Call me / sms / viber / whatsupp
017-3300036

or

email
babyalanis2800@yahoo.com

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...