Dapat Zuriat Melalui Premium Beautiful Korset | A Sweet Life To Remember


MY POPULAR POSTS THIS MONTH

23 February 2012

Dapat Zuriat Melalui Premium Beautiful Korset

Salam semua..

Mungkin ada diantara anda mengalami masalah seperti saya...
sukar mendapat zuriat
or maybe anda sering mangalami masalah keguguran setiap kali mengandung.

Pengalaman saya..hujung Mei 2009 saya berkahwin, 2 bulan selepas itu belum ada tanda-tanda saya hamil. Agak stress juga apabila kawan-kawan yg berkahwin pada bulan yg sama sudah hamil..bunting pelamin la org kata.. 

Akhirnya , September 2009 saya disahkan hamil 8 minggu..Gembiranya bkn kepalang.. Suami & keluarga juga gembira... Almaklum lah..bakal cucu pertama memandangkan saya anak sulong.

Tapi tanpa diduga, saya bleeding ketika usia kandungan 12 minggu.. pakar hanya meletakkan 50-50 utk janin tersebut hidup memandangkan janin masih membesar walaupun saya bleeding..dlm masa sama masih belum ada heart beat. Selagi tiada heavy bleeding, belum disahkan gugur. Doktor Laila (Hospital Pakar Puteri Johor Bahru) menasihatkan kami supaya tidak menaruh harapan.
~Kena admit sebab pengsan slps diberitahu keadaan kandungan~

Masa tu hanya tuhan sahaja yg tau perasaan kami suami isteri..Hanya mampu berdoa & berserah..

Raya Aidiladha thn 2009 jatuh pada bulan November..masih ingat lagi mlm raya, saya mengalami heavy bleeding..mmg disahkan gugur...dua hari selepas itu DNC dijalankan di hospital AN-NISA Kota Bharu.

Selepas 2 minggu berpantang kosong, saya kembali bertugas. Setiap hari sengaja kami sibukkan diri supaya hilang perasaan sedih & stress.

Akhirnya saya terbuka hati untuk mencuba memakai korset premium beautiful. Niat dihati hanya untuk mengembalikan bentuk badan asal memandangkan badan saya naik sedikit ketika hamil 16 minggu..Mkn apa sahaja supaya baby sihat..tp apa kan daya. Tiada rezeki kami.

Dalam masa sama saya ingin perbaiki dalaman rahim saya yg sentiasa period pain.

Hujung Disember 2009 saya mula memakai korset Premium Beautiful..Saya berjaya memakai korset setiap hari tanpa missed..Bulan Mac 2010 saya disahkan hamil sekali lagi (tepat pada 25 Mac..My Birthday..) Happy sgt masa tuh..
~Raya 2010 - 30 weeks pregnancy~


Selama 38 minggu hamil, akhirnya...Hari Sabtu, 6 November 2010..tepat jam 6.40ptg, bertempat di Hospital  Pakar Perdana Kota Bharu, lahir lah putera pertama kami dgn berat 3.05kg.
Muhammad Qaiser Amsyar
~1st Day~


~9 months~

And Now...

~1 yr 3 months~

Very Clever Boy...


Korset Premium Beautiful boleh meningkatkan tahap kesuburan disamping rahim anda menjadi lebih kuat.

Bagaimana Premium Beautiful Berfungsi..
  • Menstabilkan kedudukan rahim, rahim jadi naik ke posisi yg sebenarnya & akan bersedia untuk proses hamil, melancarkan darah keseluruh badan secara langsung membantu menyuburkan.
  • Kegemukkan juga akan menyebabkan ketidakhamilan..Korset Premium Beautiful sgt membantu untuk menurunkan berat badan.
Call me / sms / viber / whatsupp
017-3300036

or

email
babyalanis2800@yahoo.com

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...