Pengedar / Dealer diperlukan seluruh Malaysia | A Sweet Life To Remember


MY POPULAR POSTS THIS MONTH

15 September 2012

Pengedar / Dealer diperlukan seluruh Malaysia

Salam semua...
Saya merupakan franchais / stokis bagi produk kecantikan wajah "ZARRAZ PARAMEDICAL" bagi seluruh kawasan Johor. Sesiapa yang ingin membeli / order produk, bolehlah menghubungi saya untuk penghantaran segera. Bagi sekitar bandar Johor Bahru dan yang berdekatan, boleh terus COD dengan saya. Selainnya akan dihantar melalui pos laju. Kos penghantaran adalah PERCUMA bagi seluruh semenanjung Malaysia. 

Saya juga menyediakan perkhidmatan mencuba buat pertama kali dengan percuma..Try dulu baru beli...sila hubungi saya untuk keterangan lanjut.




**Testimoni bakal menyusul**

Pengedar / Dealer diperlukan bagi setiap daerah. Cepat..!! Jadilah diantara pengedar terawal di kawasan anda. Hanya dengan bermodalkan RM400 sahaja, anda layak menjadi dealer kawasan & layak menerima bonus yg telah ditetapkan.

Bagi yang berminat menjadi stokis, boleh terus hubungi saya di 017-3300036 atau boleh juga email kepada saya bertajuk 'BERMINAT MENJADI STOKIS'. Nanti saya akan reply & emailkan details kepada anda..

**Keuntungan stokis & pengedar adalah berlainan kerana peratus keuntungannya berbeza.


Call/sms/viber/whatsupp
017-3300036
or
email to
babyalanis2800@yahoo.com

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...