LEMAK BERLEBIHAN???OH..NO..!!! | A Sweet Life To Remember


MY POPULAR POSTS THIS MONTH

04 April 2012

LEMAK BERLEBIHAN???OH..NO..!!!



Ohhh!!!tidakkkkkk!!!

Kalaulah boleh hilangkan lemak di perut, alangkah indahnya hidup ini. Bila impian tersebut jadi kenyataan, tentu seronok, kan? Tapi, lebih manis sekiranya berjaya dicapai secara semulajadi. Yeahh! Itulah sebenar-benarnya nilai kepuasan.

Agak-agaknya, kenapalah ramai sangat yang lebih tertumpu untuk buang lemak di perut? Bukan di bahagian lain?

Ini kerana, lemak yang dibiarkan berkumpul di perut boleh merosakkan jaringan organ tubuh dan seterusnya meningkatkan risiko penyakit jantung. Fakta ini disokong oleh satu kajian yang mendapati individu yang bebas lemak di perut mempunyai risiko rendah untuk mengalami gangguan jantung.

Jadi, apakah yang perlu anda lakukan untuk menghilangkan lemak berlebihan di perut ni?


Langkah pertama, secara senaman adalah salah satu cara untuk mengempiskan perut.. tapi, bagi org2 yg bekerja, sibuk di tempat kerja hari2.. sempatkah mereka untuk melakukan aktiviti senaman?? urmmm...


Langkah kedua, mengambil makanan yg berprotein tinggi adalah salah satu cara.. Ia bertujuan mengurangkan pengeluaran kortisol dalam badan sehinggalah proses penyimpanan lemak sekitar perut berkurangan... tetapi, persoalan disini juga adakah semua org di luar sana akan mengambil langkah berjaga2 dari segi pemakanan?? urmmm...??

Dan akhirnya, Langkah ketiga adalah penyelesaian yg sangat2 berkesan tanpa senaman, tanpa diet yg seimbang, digalakkan memakai korset premium beautiful!!!

(Lelaki juga digalakkan pakai waist nipper premium beautiful)

Dengan pemakaian korset premium beautiful, pemecahan lemak akan lebih cepat memberi kesan oleh kerana pemakaian secara konsisten setiap hari selama 8 jam!!

In just 2 weeks, kita dah boleh nampak perbezaan yg ketara.. trust me guys!!so many testimoni around of me.. they looked very very excited & really satisfied with this product...

No strict diet, no exercise,no pills, no need to undergo a surgery!

Just wear Premium Beautiful!!

It has LIFETIME WARRANTY, Far Infrared Technology from JAPAN, material Akwatek & Akwadyne from Germany,

You'll see in just 5 mins your body will transform

from flabby to CURVY!!

Hide those bulging stomach!

BUZZ ME NOW FOR FREE CONSULTATION!!!

Call / sms / viber / whatsupp
017-3300036

or

email
babyalanis2800@yahoo.com

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...