KEHENDAK LELAKI | A Sweet Life To Remember


MY POPULAR POSTS THIS MONTH

12 March 2012

KEHENDAK LELAKI

Salam semua..
Dah lama nak share benda ni tp xberkesempatan..
last week adalah minggu yg sgt2 padat jadualnya..
Isnin-Rabu di Jakarta...Khamis di Putrajaya-KL...Jumaat di Johor Bahru...Sabtu-Ahad kat KL lagik...huhuhu...
smlm pon kul 3pg baru sampai JB...penat nyer xyah ckp la..tp all about sharing...

'Sharing is Caring'

Ok..berbalik pada tajuk kita..Kehendak lelaki..Salah satu tajuk yg agak sensitif utk dikongsi..but..sharing is caring...
Lelaki...word yg paling ringkas..tapi tahu x korang..hati lelaki nih susah nak jaga sebenarnya... apabila dah naik pangkat jadi HUSBAND..lagi laaaaa...tajuk lam pic kat atas tuh pun mmg khas ditujukan kpd lelaki... :)

Lelaki sebenarnya sangat manja...erti kata lain, segala kehendak mereka adalah yang baik2 sahaja.. pendek kata.. nak perempuan yang cantik, beriman,sedap mata memandang,tahu agama,ada pendidikan & mcm2 lagi lah..tapi yang paling penting..mesti la dorang nih nak yg CANTIK..

Siapa tak nak isteri cantik??? semua nak...sebab tuh la, kita sebagai seorang wanita atau isteri, kena jaga dari sudut luaran & dalaman..


Ada yang berbicara dengan saya...bgtau yang hubungan dengan suami agak dingin..terutama selepas bersalin..nak2 pulak secara normal..itu perkara biasa...saya sendiri melahirkan anak saya secara normal..dan mengalami masalah yg sama..maybe sebab hormon kita..

Kejadian tu berlaku sewaktu saya melahirkan anak pertama saya.. mmg ketara masalah yg saya hadapi...tapi alhamdulillah, telah kembali normal dengan hanya memakai PREMIUM BEAUTIFUL CORSET...

Dengan izin dari-Nya, hanya memakai corset ini, kehidupan saya kembali normal... Suami jugak asyik tersenyum2...hehehehhe..

Bukan ape, LELAKI atau HUSBAND ni, selain makan pakai dorang, kehendak nafsu dorang jugak mmg kena jaga...kita pun tak nak la kan if suami kita terbuat dosa di luar..NAUZUBILLAH...

So, saya amik initiatif untuk manjakan dirikan saya dengan mengamalkan pakai corset ini.. Bukan setakat hubungan dengan suami kembali hangat..malah, segala masalah badan saya diselesaikan jugak..Itu yang buat saya menyayangi corset hebat ini..dah 2 tahun lebih saya memakainya..


Berbalik kepada kisah LELAKI atau SUAMI ni... 

Tak salah kalu kita menjaga & memanjakan diri kita..bukan untuk org lain..untuk orang yg kita sayang kan..so, x salah kalo kita berhabis untuk beli corset nih.. 

Ada yang bgtau saya.." MAHAL LA KAK"...

Tp, cuba renungkan.. :
- mahal sebab kualitinya yang bagus
- mahal sebab ia product superbrand (tak ada any syarikat baju dalam yang boleh tiru corset mcm ni)
- mahal sebab ia warranty seumur hidup (kalo koyak ke..pin tercabut ker...boleh repair dengan percuma)
- hanya keluarkan duit sekali seumur hidup untuk beli corset ni..(cuba fikir kalo corset lain, even rm500..tapi kalo rosak, kena beli baru sebb corset lain x der warranty)

Sebab itu saya tegaskan,mmg x rugi kalu wanita out there memanjakan diri dengan corset nih.. Rugi sangat kalu x cuba.. Bila dah sarungkan, mmg akan jatuh cinta...

Soooooo...ladies out there yang masih x der lagi corset nih, do call me cepat2...

Grab 1 for ur health & beauty.. :)


For details:

Call / sms / viber / whatsupp
017-3300036

or

email
babyalanis2800@yahoo.com

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...